Trénink na závod C.E.C.

fotky tady

 Když jsem se ráno  cca kolem 12,00 probudil, absolutně by mě nenapadlo, že večer bude ve znamení lámání osobních rekordů, pádů, ladění strojů a podobně. O co šlo? Vezmu to tedy od začátku - od dob kdy se venku povaloval studený, bílý maras a jediné teplo, které mělo smysl bylo to co se v organizmu pomalu uvolňuje. To takhle jednou večer, se sešla bajkerská partička v baru Support. S přibývající hodinou, rostla úroveň alkoholu v krvi a s ní odpadaly nejen trička na baru tančících slečen, ale i veškeré zábrany, které dělají z motorkářů alespoň na pár chvil slušné lidi. Bod zlomu nastal v době, kdy měla motorkářská skupina visící na baru pocit, že Valentino Rossi se dá porazit. V ten moment byl i ten jednonohý chodec minimálně mistrem světa ve třídě  „superbike“. Slovo dalo slovo a byla tady výzva v podobě C.E.C. ( Czech Endurance Cup ) závodu. Začal se tedy formovat tým. Člověk, který tuto myšlenku hodil jako rukavici, nebyl nikdo jiný než RADIM MACHA.  Vzápětí se toho chytil i spolumajitel baru Support - HORŇAS a vnikl i honosný název „Support Racing Team“. Já alias BOLTN, jsem si tuhle podívanou nemohl nechat ujít a z veškerou vervou, sobě vlastní, jsem do toho s ochotou uvrtal motorkářský klub Joebarteam CZ. Vycházejíc z části názvu klubu, jsem zaslíbil bečku piva, aby měla podívaná jiskru. Jak to dopadlo dále onen večer, bych tady raději nerozepisoval. Hozené rukavice se urputní bajkeři jen tak nevzdali a začali první neoficiální tréninky.

Support Racing Team vzal svou výzvu vážně a začal tvrdě trénovat a ladit své stroje na Masarykově okruhu v Brně. Samozřejmě mezi motorkáři se nic neutají. Do Brna se postupně začala s nepravidelnou pravidelností tahat partička z celého okolí Ostravy i přilehlých vísek. Dokonce z kuloáru prosákla i zpráva, že se objevili mezi nadšenci i jedinci, kteří si vedle svého endura zakoupili i nějaký ten silný sportovní stroj. O jaký stroj šlo, se mi už bohužel nepodařilo přesně zjistit, ale prý se jedná o nějaký ten litr.

Do práce se pustil i tiskový mluvčí a tajemník JOEBARTEAMU CZ ŠIMA a začal dávat do hromady závodní tým JOEBARTEAM CZ, který by tímto chtěl navázat na loňské úspěchy elitního jezdce „RANDY DEPUNIETA“ hájícího barvy JOEBARTEAMU. No vzhledem ke konkurenci na startovním roštu nebude role jednoduchá, avšak chlapci z JBT přijdou určitě na nějaké vtipné řešení.

V tuto chvíli by jste už měli nasát do Vašeho podvědomí „vo co go“ a můžeme přikročit k tomu, o čem tady píšu. Ono ráno, když jsem se tedy vzbudil, začal jsem přemýšlet o nějaké snídaní spíše už asi obědu. V tu dobu mi začal zvonit telefon, ve kterém mi HORŇAS suše oznámil, že jedu s nima na okruh, abych jim tam změřil čas, prý jsem na to špička. Popravdě řečeno, šíří se o mé osobě všelijaké zprávy a tudíž jsem se nenechal vyvézt z pohody a nabídku jsem tedy přijal. Seskupili jsme se u Hondy v „Kunčicach“, kde mě, HYENU ( malý BEDY ) a již zmiňovaného HORNA vyzvedl RADIM MACHA s kolegou MARTINEM KUČEROU. Naložení strojů, proběhlo v pohodě, protože RADIM jakožto jezdec s licencí má pro tyto situace upravené LTéčko, které mu pomáhal upravit kolega Martin. V zásadě se jedná o jakési „heblo“ do kterého zapíchnete dvě mašiny. Co budete zapichovat na předních dvou řadách sedadel, záleží ryze na vaší fantazii a možnostech.

Cesta do Brna byla luxusní. Snad jen bych zmínil kolegu Martina, jež ihned po výjezdu kolegiálně usnul a začal padat RADIMOVI do řízení. Nic méně za dvě hodiny jsme byli na okruhu. K mému příjemnému překvapení, na místě narážíme na jednoho z jezdců JBT „KOŽAKA“ ( Michal Hudec ). Rozbili jsme tedy „bivak“ na parkovišti, zakoupili lístky a čekali až skončí testovat BAROS, jež v klidu kroužil na tratí v průměrných časech okolo 2,06,00. První, kdo se chytil slova po zjištění, o koho jde, jsem byl já. Komentuji to slovy  „to zas bude v balíku hučet!“ BAROS zmizel a trať se otevřela na první rozjížďky, do které nastoupili :

-          HORŇAS                               ( předjezdec Support  Racing Team)

-          RADIM MÁCHA                    ( jezdec Support Racing Team )

-          MICHAL HUDEC                  ( jezdec Joebarteam CZ )

-          JIRKA HUDEČEK                ( testovací jezdec )

Neřekl bych, že se začalo zvolna. Hned od začátku byla znát převaha Radima jež má na svém kontě 4 mistrovské body ze závodu v Maďarsku. Časy těchto rozjížděk máte možnost nastudovat v níže přiložené tabulce. První rozjížďka, byla pro mnohé zahřívací. Ovšem HORN, jež dostal pokyn z depa, zajet pod 2,50,0 se opravdu vytáhl a svůj úkol z rezervou splnil. Dokonce se dá říci, že zajel svůj osobní rekord 2,48,1.

Do druhé rozjížďky nastoupil pouze :

-          MARTIN KUČERA                ( jezdec Support Racing Team )

, jež se s Radimem akorát vyměnili za řídítky stroje SUZUKI GSX-R 1000 K5. Toto kolo bylo ve znamení osobního rekordu jezdce MARTINA, který se poprvé dostal pod magickou hranici 2,30,00. Na přiložené fotografii je to v jeho výrazu znát.

 

 

motocykl

rozjížďka

1. kolo

2. kolo

3. kolo

4. kolo

5. kolo

6. kolo

7. kolo

8. kolo

9. kolo

10.kolo

Radim Mácha

SUZUKI GSX-R 1000 K5 r.v. 05

1.

2,24,0

2,23,4

2,23,3

2,22,7

2,21,6

2,21,9

2,21,6

2,20,9

2,21,5

-

Radim Mácha

SUZUKI GSX-R 1000 K5 r.v. 05

3.

2,24,2

2,23,0

2,21,9

2,23,8

2,20,6

2,21,7

2,20,7

2,19,6

2,20,8

2,22,7

Martin Kučera

SUZUKI GSX-R 1000 K5 r.v. 05

2.

2,27,7

2,29,4

2,27,4

2,28,4

2,29,1

2,25,3

2,26,2

2,27,1

2,26,2

-

Michal Hudec

HONDA CBR 929RR r.v. 01

1.

2,34,2

2,33,9

2,32,6

?

?

2,34,3

2,32,0

2,33,4

-

-

Michal Hudec

HONDA CBR 929RR r.v. 01

3.

2,36,0

2,34,5

2,34,4

2,55,4

2,35,3

2,34,0

2,33,2

2,34,5

-

-

Jirka Hudeček

SUZUKI GSX-R 750 K6 r.v. 06

1.

?

?

?

?

?

?

?

?

-

-

Jirka Hudeček

SUZUKI GSX-R 750 K6 r.v. 06

3.

?

?

?

?

?

?

?

?

-

-

Michal Horníček

HONDA VTR 1000 SP-2 r.v. 02

1.

2,56,1

2,54,6

2,53,0

2,54,7

2,51,2

2,49,2

2,48,1

-

-

-

Michal Horníček

HONDA VTR 1000 SP-2 r.v. 02

3.

2,49,6

2,48,8

?

?

?

?

?

-

-

-

 

VYSVĚTLIVKY :

 

0.00.0

nejlepší čas jezdce z jedné rozjížďky

0.00.0

nejlepší čas jezdce ze všech rozjížděk

 

1. absolutně nejlepší čas

 

2. absolutně nejlepší čas

 

3. absolutně nejlepší čas

?

čas nebyl změřen

-

kolo nebylo zajeto

 

 Třetí závěrečná rozjížďka byla zlomová a to doslova. Nastoupila prvotní čtveřice. Po pochvale nezměrného charakteru od manažera Hyeny za solidního přitakávání mé osoby se HORN rozhodl vzít svou závodnickou kariéru do svých rukou. „Kdo brzdí ztrácí!“ s těmito slovy se vrhá do poslední, třetí rozjížďky.  Od prvního kola je znát, že to myslí vážně. Nejen, že jezdil stabilně pod 2,50,00, ale začal předjíždět i nějaké ty soupeře. Ve třetím kole mu tak říkajíc ujely cvičky, tedy jedna. Při nájezdu do „švoncovky“ mu podjela přední guma značky AVON a nekompromisně poslala zmíněného arbitra do kačírku. Co vám budu dlouhosáhle popisovat. Nějaké ty plasty, vánkem se klátící blinkr, oškubaný „Yoshimura“ a sedřaná kombinéza typu Arlenness nejsou za takovýto zážitek zase tolik. Jako člen motorkářského klubu JOEBARTEAM CZ, bych vypíchnul vyrovnané výsledky jezdce JBT „KOŽAKA“, který se tímto nominoval do pozice „lídra“ týmu JBT. Tomuto, již zkušenějšímu jezdci se také nevyhnula návštěva kačírku. Naštěstí to odnesla pouze urvaná stupačka. Ale jak se říká mezí námi bajkery „se ztráty se počítá.“    

 Těším se na první ze závodu C.E.C. ( Czech Endurance Cup ), který se jede 17.05.2006 na Masarykově okruhu v Brně. Pokud to bude jenom trochu možné, rád vám přinesu postřehy, dojmy a nezbytná foto.

 Ahoj BOLTN